Hĺadáte blogerov , influencerov , youtuberov , blogy , magazíny .. aby ste ich oslovili pre propagáciu vášho produktu či služby ?
Dnes vám dva tipy na platformy, ktoré prepájajú svet blogerov, instagramových influencerov, či youtuberov so svetom marketingu.
Moje tipy
Keď marketéri plánujú klientom reklamné kampane, často hľadajú presne zacielené publiká. Spolupráca môže byť formou PR článku, prelinkovania na iný web v rámci linkbuildingu, umiestnenia produktov na fotografiách alebo vo videách.
Najcennejšia je pozitívna recenzia alebo odporúčanie napr. v článku alebo cez influecera a pod.
Ak ste inzerent – teda máte eshop alebo firemný web a chcete ušetriť monožstvo času hľadaním a oslovovaním webov , magazínov , blogerov , copywriterov a pod. , tak doporučujem vám , aby ste sa zaregistrovali ZDARMA , aspoň do týchto dvoch.
Linketica
Linketica je nástroj , ktorý vie spojiť a propagovať eshop na tematických webových stránkach (linkbuilding) a v príspevkoch influencerů na sociálnych sieťach Instagram, Facebook, Youtube a Twitter (influencer marketing).
Linketica.com je teda reklamné trhovisko , ktoré spája inzerujúce firmy, tvorcov obsahu a influencerov.
Viac o tomto nástroji sa dočítate v článku – Linketica.
Whitepress
WhitePress je content marketingová platforma v Česku a Slovensku, ktorá slúži nielen na distribúciu obsahového marketingu.
Je to automatizované vydavateľské trhovisko, ktoré spája inzerentov (digitálne PR agentúry, mediálne agentúry) a vydavateľov (majitelia webových stránok, influenceri , copywriteri , youtuberi , fb skupiny … ).
Zjednodušuje komunikáciu medzi inzerentmi a majiteľmi stránok a blogov.
V tejto platforme nájdete viac ako 16000 webových stránok, 3000 zákazníkov a 60 žurnalistov. Na jednom mieste.
Navyše o tejto platformy je možné si objednať napísanie článku na akúkolvek tému.
Viac o tomto nástroji sa dočítate v článku – Whitepress.
Sprostredkovanie nie je zdarma
Aj keď je registrácia zdarma , platformy si za sprostredkovanie dopytu účtujú províziu z ceny objednávky a to od 10 až do 30 percent z dohodnutej ceny.
Dajte o sebe vedieť !
Nemusíte reagovať na všetky ponuky, ktoré dostanete. Vyberte si len také spolupráce, ktoré vám vyhovujú. Aby ste pre svojich fanúšikov zostali hodnoverný.