Pozor na aktualizácie Facebooku
Facebook nedávno prešiel aktualizáciu najmä kvôli úpravám, ktoré zaviedla spoločnosť Apple. Musíte preto ešte overiť vašu doménu. Ako na to, sme písali v blogu o založení Facebook Business Managera. Po overení domény si zvolíte maximálne 8 eventov (udalostí), na ktoré môžete optimalizovať vaše Facebook reklamy. Tento krok je nevyhnutný, aby vám správne fungovala optimalizácia.
API prináša viac konverzií
Iným riešením, ktoré preferuje samotný Facebook je API prepojenie. Znamená to, že údaje o správaní užívateľov a jednotlivých konverziách sa čerpajú priamo zo servera, na ktorom webstránka beží. Nastavenie si vyžaduje zásah do webstránky, váš developer by to mal však zvládnuť.
Dokumentáciu, ako správne pripojiť API máme k dispozícii. Facebook uvádza, že pri používaní API prepojenia je priemerný nárast konverzií o 20 percent.
Na záver upozornenie – vytvorený Pixel už nezmažete.